Osaaminen ratkaisee! -foorumi Kotkassa 13.9.

Kymenlaakson korkeakouluyhdistys järjestää yhdessä Kymenlaakson liiton ja Kymenlaakson kesäyliopiston kanssa OSAAMINEN RATKAISEE! -foorumin Merikeskus Vellamossa Kotkassa 13.9.2022.

OSAAMINEN RATKAISEE! -foorumissa päivän teemana on osaamisen merkitys yhteisön kyvykkyydessä sopeutua muutokseen, tieteen ja tutkimuksen merkitys sekä TKI-toiminta aluekehityksen ja elinkeinoelämän moottorina. Läpileikkaavana teemana on yhteisöllisyys ja ekosysteemit, uuden syntyminen verkostoissa, ihmisten välillä.

Seminaarin puhujina ja panelisteina toimivat alansa asiantuntijat Suomesta. Aiheeseen meidät johdattavat futuristi Perttu Pölönen, koulutuksen ja työelämän asiantuntija Tapio Huttula Suomen Kasvukäytävästä, LABORE:n johtaja Mika Maliranta, Suomen kestävyyspaneelin puheenjohtaja Eeva Furman sekä Vaikuttavuussäätiön toimitusjohtaja Petro Poutanen.

Tilaisuus toteutetaan hybridinä.

Tilaisuuden ohjelma